Impreza

PATIKĖKITE - DŽIAUGSMĄ TEIKIA KIEKVIENAS KELIO VINGIS

Unikalus simetriškosios visų varomųjų ratų sistemos ir SUBARU BOXER variklio derinys paverčia SUBARU IMPREZA vairavimą jaudinančia patirtimi. Nuostabus balansas bei sutelktumas darniai jungia galią ir kontrolę, todėl kaskart vairuodami IMPREZA galite pasikliauti neprilygstamu šio automobilio ir kelio sąryšiu. 
 
Simetriškoji visų varomųjų ratų sistema
Simetrija užtikrina pusiausvyrą, kuri teikia kontrolę. Štai kodėl SUBARU jau daugiau nei 40 metų tobulina simetriškąją visų varomųjų ratų sistemą. Pritaikyta SUBARU BOXER varikliui, ši sistema yra beveik tobulai simetriška, maksimaliai padidina galią, teikia išskirtinę trauką ir taip suderina pusiausvyrą bei stabilumą, kad visiška kontrolė būtų užtikrinama praktiškai bet kuriomis sąlygomis, o automobilio patikimumas bei valdymas būtų toks, kokio negali pasiūlyti joks kitas panašios klasės automobilis. 
 
Puiki dinamika
Išskirtinė šio automobilio trauka priverčia iškart pajusti pagreitį ir nusišypsoti. O dėl beveik tobulos simetrijos IMPREZA veikiai paklūsta valdymo manevrams ir taip stabiliau įveikia posūkius bei visada sužadina unikalų kontrolės pojūtį.

Nuolatinis kontaktas
Kuo stipriau padangos sukimba su keliu, tuo geriau automobilis jums paklūsta. Galia visą laiką paskirstoma į visus keturis ratus, kad ryšys su keliu būtų kaip įmanoma stipresnis, o manevravimo bei kontrolės galimybės - kuo didesnės.

Veržlumas pavojingose situacijose
Esant prastam orui arba per tas kelias brangias sekundes, kai tenka staigiai sureaguoti į susidariusią pavojingą situaciją, simetriška pavaros agregatų sistema dėl beveik tobulos pusiausvyros užtikrina stabilumą, veržlumą ir trauką, padedančią išvengti tykančių pavojų.

IŠLAIKYKITE PUSIAUSVYRĄ

SUBARU BOXER variklis
Nedaug kitų automobilių galima vairuoti taip smagiai ir aistringai kaip IMPREZA - ir tai nestebina, nes šio automobilio idėja įgyvendinta tikrai unikaliai. Horizontalios opozicinės konfigūracijos SUBARU BOXER variklio stūmokliai išdėstyti 180 laipsnių kampu, tad variklis yra žemesnis ir plokštesnis nei kitų tipų varikliai. Todėl šio variklio ir apskritai automobilio svorio centras yra arčiau kelio, o pusiausvyra - geresnė. Be to, priešingomis kryptimis judantys stūmokliai mažina vibraciją. Šiais metais pagaminti naujos kartos varikliai yra galingesni ir žymiai taupesni, išmeta mažiau teršalų ir teikia visus legendinius jau pagamintų 11 milijonų SUBARU BOXER variklių pranašumus.

Didesnis stabilumas
Kadangi variklis plokštesnis, o jo padėtis yra žemesnė važiuoklės atžvilgiu, SUBARU IMPREZA yra stabilesnis ir atsparesnis šoniniam judėjimui nei kitų konstrukcijų automobiliai.Tolygi galia
Visame sūkių diapazone variklis išvysto tolygią galią. Vienoje plokštumoje išdėstyti stūmokliai veikia vienas prieš kitą, taip sumažindami vibraciją ir užtikrindami komfortišką bei jaudinančią kelionę.

Ilgaamžiškumas
Plokščiai variklio konstrukcijai būdingas tvirtumas ir pusiausvyra, lemianti mažesnę vibraciją nei V tipo ar vienaeiliuose varikliuose, todėl šis variklis yra patvaresnis ir patikimesnis.

UNIKALUS GALIOS ŠALTINIS

Naujos kartos SUBARU BOXER varikliai atitinka rytdienos poreikius ir tuo pat metu teikia visus laiko išbandytus pranašumus - nuo tolygios galios iki geriau subalansuoto valdymo. Revoliucinės konstrukcijos variklio stūmokliams veikiant didele eiga, vidaus degimas vyksta itin efektyviai. Oras, degalai ir temperatūra tiksliai dozuojami, taip sumažinant degalų sąnaudas ir išmetamųjų teršalų kiekį. O kai reikia staigiai pagreitėti ar aplenkti kliūtį, variklis akimirksniu reaguoja į kiekvieną akceleratoriaus spustelėjimą.

Patobulintas variklis

SUBARU BOXER variklis visada garsėjo išskirtine pusiausvyra ir sklandžiu veikimu, tačiau mes jį patobulinome, kad vairuoti SUBARU būtų dar maloniau. SUBARU inžinieriai kruopščiai išnagrinėjo kiekvieno vožtuvo, angos ir stūmoklio efektyvumą ir jį patobulino, kad sukurtų lengvesnį ir mažiau degalų naudojantį variklį. Patobulintas variklis ne tik pasiekia naują efektyvumo lygį, bet ir teikia geresnį atsaką esant mažiems sūkiams, todėl automobilis labai dinamiškai reaguoja į kiekvieną akceleratoriaus spustelėjimą.

1,6 LITRO DARB. TŪRIO DOHC SUBARU BOXER
Kartu su „Lineartronic" transmisija SUBARU BOXER variklis veikia efektyviai ir sklandžiai. Šis variklis yra ne tik vienas iš SUBARU atsakomybės už aplinkosaugą standartų, jo veikimo parametrai taip pat įspūdingi. SUBARU BOXER konstrukcijai būdingas natūralus balansas ir sklandumas, o dvigubas kumštelinis variklio bloko galvutės velenas (DOHC) ir aktyviojo vožtuvų valdymo sistema (AVCS) lemia geresnę dinamiką bei didesnį sukimo momentą esant mažam variklio sūkių skaičiui. Puiki šio variklio reakcija ir išskirtinis efektyvumas suteikia daugiau džiugesio ir lemia mažesnes degalų sąnaudas.

DIDŽIAUSIA GALIA: 114 AG (84 kW) /5 600 sūk./min.
DIDŽIAUSIAS SUKIMO MOMENTAS: 150 Nm /4 000 sūk./min.

VIDUTINĖS DEGALŲ SĄNAUDOS
1.6i: 5,9 l/100 km* (Lineartronic), 6,2 l/100 km* (5MT)
1.6i Sport: 6,1 l/100 km* (Lineartronic), 6,4 l/100 km* (5MT)

VIDUTINĖ CO2 EMISIJA
1.6i: 136 g/km* (Lineartronic), 144 g/km* (5MT)
1.6i Sport: 140 g/km* (Lineartronic), 147 g/km* (5MT)

* Degalų sąnaudos ir CO2 emisijos pagal Reglamentą (EB) Nr. 715/2007, iš dalies pakeistą reglamentu (ES) Nr. 566/2011.

SUKURTA GALIAI SUVALDYTI

Žemas svorio centras ir lengva SUBARU transmisija puikiai papildo opozicinius BOXER variklius. Transmisija - labai svarbi sudedamoji sistemos, teikiančios didžiausią trauką, puikų manevringumą ir

 sportiško važiavimo pojūčius, dalis. Nesvarbu, kokią transmisiją pasirinksite, - visos jos sukurtos naudojant sportinių automobilių technologijas.

Lineartronic ir aktyviojo sukimo momento paskirstymo visų ratų pavara
SUBARU IMPREZA su BOXER varikliu ir visiškai nauja automatine transmisija užtikrina žaibišką bei sklandžią reakciją į akceleratoriaus spustelėjimą. Iki šiol masinės gamybos automobiliuose su visų varomųjų ratų sistema nebuvo montuojama išilginė bepakopė transmisija, kurioje naudojama grandininė, o ne diržinė pavara. Šioje transmisijoje taip pat yra aktyviojo sukimo momento paskirstymo visų ratų pavara, kuri atsižvelgia į važiavimo sąlygas ir automatiškai paskirsto galią priekiniams ir užpakaliniams ratams.

5 pavarų mechaninė transmisija ir AWD centrinis diferencialas su klampiąja mova
Puiki reakcija ir kontrolė - šios savybės būdingos 5 pavarų mechaninei transmisijai, kuri montuojama modeliuose su 1,6 litro darbinio tūrio varikliu ir leidžia pasirinkti savo važiavimo stilių. Ši transmisija turi pagalbinę startavimo įkalnėje sistemą, padedančią pradėti važiuoti įkalnėje, ir kartu su visų varomųjų ratų (AWD) sistema leidžia naudotis visais centrinio diferencialo su
riboto slydimo klampiąja mova (LSD) privalumais. Pasikeitus traukos pusiausvyrai, LSD nedelsdama atitinkamai perskirsto sukimo momentą priekiniams ir užpakaliniams ratams.
AWD modeliuose taip pat yra du pavarų režimai („Hi/Lo"), kad net patekus į ekstremalią situaciją neprarastumėte kontrolės.

Automatinio užvedimo ir išjungimo sistema
Ši sistema padeda siekti didesnio efektyvumo be jokių kompromisų, nes automobiliui sustojus išjungia variklį ir taip iki minimumo sumažina degalų sąnaudas. Eismui pajudėjus, tereikia atleisti stabdžių pedalą ir variklis vėl įjungiamas vos per 0,35 sekundės. Variklio išjungimas bei įjungimas toks greitas ir sklandus, kad net dažnai stabdydami ir pajudėdami miesto gatvėse vargiai pastebėsite, kaip ši sistema veikia.

 

ŠYPSOKITĖS ĮVEIKDAMI KIEKVIENĄ POSŪKĮ

Kiekvienas automobilio dizaino aspektas daro įtaką jo važiavimui, o tobulindami IMPREZA savybes žvelgėme į jas kaip į vieningą visumą. Unikali greitos reakcijos ir sklandaus važiavimo pusiausvyra pasiekiama darniai veikiant visiems, dideliems ir mažiems, IMPREZA elementams.

SUBARU dinaminės važiuoklės kontrolės koncepcija
SUBARU dinaminės važiuoklės kontrolės koncepcija (Subaru DC3) yra dar vienas mūsų technologinių žinių ir pasišventimo tobulybei įrodymas. Ši pažangi sistema suprojektuota taip, kad važiuoklė iš karto prisitaikytų prie esamų kelio sąlygų. Kartu su simetriškąja visų varomųjų ratų sistema tai užtikrina tobulą valdymą ir optimalią galią kiekvienoje situacijoje.

Priekinė pakaba
Labai tvirta MacPherson tipo statramsčių priekinė pakaba leidžia naudoti platesnius ratus, be to, užtikrina didelę rato eigą. Drauge su SUBARU DC3 technologija tai lemia mažesnį automobilio posvyrį posūkiuose ir tylesnį bei komfortiškesnį važiavimą įvairiausiais paviršiais. Storesni skersiniai stabilizatoriai lemia tikslesnį valdymą.

Užpakalinė pakaba
SUBARU IMPREZA užpakalinė pakaba su dviguba skersine svirtimi meistriškai suderina sportiškumą bei tikslumą ir idealiai papildo SUBARU DC3 technologiją, taip užtikrindama puikią pusiausvyrą ir tikslų valdymą važiuojant nelygiais keliais ar įveikiant staigius posūkius. Siekiant, kad automobilis būtų dar stabilesnis, saugesnis bei manevringesnis, buvo patobulinti amortizavimo elementai, įvorės ir standesnės spyruoklės.

 

Į viršų