WRX STI

 2,5 LITRŲ „SUBARU BOXER DOHC" VARIKLIS SU TURBOKOMPRESORIUMI

 

 Nedaugelis variklių turi tokią reputaciją, kuria galėtų bet kokiame kelyje prilygti energingajam 2,5 litro WRX STI varikliui su turbokompresoriumi. Laukinei šio variklio galiai būdingas nepriekaištingas pastovumas, nes turbokompresorius suveikia kone akimirksniu ir kaskart leidžia įsibėgėti su didžiule jėga. Sumontavus šį per daugelį metų ištobulintą agregatą naujajame WRX STI, jo veikimas tapo dar įspūdingesnis.

 6 PAVARŲ MECHANINĖ TRANSMISIJA 
 Kaskart perjungus oda aptrauktą pavarų perjungimo svirties antgalį, kiekvienas skaisčiai raudono tachometro rodyklės judesys liudija, kaip sklandžiai ir greitai veikia trumpos eigos 6 pavarų mechaninė transmisija. O nusprendę kceleratoriumi išbandyti variklio sukimo momento kreivę, galėsite pajusti, kaip jums paklūsta išskirtinės WRX STI galimybės. 

 AKTYVIOJI SUKIMO MOMENTO PASKIRSTYMO SISTEMA

Ši nauja technologija lemia tikslesnį automobilio valdymą ir leidžia dar labiau priartėti prie galimybių ribos. Kai kelio vingyje ima veikti gravitacijos jėgos, aktyvioji sukimo momento paskirstymo sistema nukreipia galią į reikiamus ratus, kad būtų išlaikyta norima trajektorija, o WRX STI nedelsdamas ir visiškai paklūsta vairo judesiams.

SPORTIŠKA VAŽIUOKLĖ  
 Ilgametė konkurencija, daugybė įvairių bandymų, nuolatinis medžiagų ir inžinerinių sprendimų tobulinimas - visa tai padėjo sukurti naują WRX STI važiuoklės konstrukciją. Išskirtinis stabilumas ir žaibiškas atsakas yra pagrindinės šios važiuoklės ypatybės, o didelio tempiamojo stiprio plienas, panaudotas gaminant jos rėmą, lemia didesnį sukamąjį standį ir geresnę automobilio svorio kontrolę. Be to,
pakaba sureguliuota vadovaujantis griežtais standartais - sustiprinti stabilizatoriai, padidintas spyruoklių standis, patobulinti pakabos elementai, tokie kaip rutulinės įvorės. Apgalvotai suderinus standumą ir atitiktį standartams, pavyko sukurti neįtikėtinai glaudų vairuotojo, automobilio ir
kelio paviršiaus ryšį. 
 SI -DRIVE 
 

SUBARU INTELLIGENT DRIVE (SI-DRIVE) sistema leidžia
pasirinkti WRX STI važiavimo pobūdį pagal jūsų poreikius
ar norus. INTELLIGENT režimu [I], užtikrinančiu tolygų įsibėgėjimą, siekiama optimalaus efektyvumo.
SPORT režimas
[S] lemia kur kas staigesnį tiesinį atsaką ir kiekvienai
situacijai pritaikytas valdymo savybes. Pasirinkus SPORT SHARP režimą
[S#] galima pasimėgauti didžiausia variklio su turbokompresoriumi galia ir staigiausiu atsaku į akceleratoriaus spustelėjimą bei tikslią kontrolę visame
sūkių diapazone.

 SPORTIŠKI INFORMACIJOS CI FERBLATAI IR LCD EKRANAS 
 Aiškiuose vairuotojo informacijos ciferblatuose pateikiami
svarbiausi rodmenys. Spustelėjus WRX STI akceleratorių, rodyklės šokteli lyg kviestų palenktyniauti, o tarp
dviejų informacijos ciferblatų esančiame 3,5 colio įstrižainės LCD ekrane galite pasirinkti, kokią informaciją norite matyti.
 KELIŲ REŽIMŲ DCCD SISTEMA 
 Centrinio diferencialo valdymo(DCCD) sistema leidžia
nustatyti WRX STI centrinio diferencialo blokuotės veikimo
būdą. DCCD sureguliuoja elektromagnetinę daugiadiskę
sankabą ir riboto slydimo diferencialo (LSD) mechaninę
blokuotę, kad sukimo momentas būtų tinkamai paskirstomas priekiniams ir užpakaliniams ratams.
AUTO režimas automatiškai paskirsto galią pagal kintančias sąlygas, o pasirinkus
AUTO [+] daugiau galios perduodama priekiniams ratams, taip padidinant trauką.
Pasirinkus AUTO [-], daugiau galios nukreipiama į žpakalinius ratus, kad būtų galima geriau įveikti posūkius, o šešių pakopų MANUAL režimas leidžia užfiksuoti pageidaujamą
galios paskirstymo būdą.
 DAUGIAFUNKCIS EKRANAS 
 Aiškiai matomame ekrane, įtaisytame taip, kad kuo mažiau blaškytų vairuotoją, rodoma įvairi su jūsų automobiliu susijusi informacija. Galima pasirinkti, kad šiame ekrane būtų rodomas net skaitmeninis turbokompresoriaus slėgio rodmuo.

 

Į viršų