Subaru XV

SUBARU XV 2.0D/2.0D SPORT (6MT, AWD)

 

 

MATMENYS I x P x A: 4450 x 1780 x 1570 mm
VARIKLIS: horizontalusis opozicinis 4 cilindrų, su turbokompresoriumi, DOHC, 16 vožtuvų, varomas dyzelinu
DARBINIS TŪRIS: 1998 cm3
DIDŽIAUSIA GALIA: 147 AG (108 kW) / 3600 aps./min.
DIDŽIAUSIAS SUKIMO MOMENTAS: 350 Nm / 1600-2400 aps./min.
VIDUTINĖS DEGALŲ SĄNAUDOS: (6MT): 5,6 l/100 km**
VIDUTINĖ CO2 EMISIJA: (6MT) 146 g/km**

 Efektyvus ir pakankamai galingas 2,0 litrų dyzelinis variklis - puikus degalų ekonomijos ir važiavimo malonumo derinys. Atitikdamas griežtus „Euro 5" reikalavimus dėl išmetamųjų  teršalų, šis variklis su turbokompresoriumi išvysto įspūdingą sukimo momentą, siekiantį 350 Nm. Šiame išskirtiniame dyzeliniame variklyje horizontaliai išdėstyti stūmokliai sklandžiai juda ir beveik nekelia vibracijų. Pasirinkę 6 laipsnių mechaninę transmisiją, galite maksimaliai išnaudoti didelį variklio sukimo momentą.

 


SUBARU XV 2.0i/2.0i SPORT (6MT / Lineartronic, AWD)

 

MATMENYS I x P x A: 4450 x 1780 x 1570 mm
VARIKLIS: horizontalusis opozicinis 4 cilindrų, DOHC, 16 vožtuvų, varomas benzinu
DARBINIS TŪRIS: 1995 cm3
DIDŽIAUSIA GALIA: 150 AG (110 kW) / 6200 aps./min.
DIDŽIAUSIAS SUKIMO MOMENTAS: 196 Nm / 4200 aps./min. 

VIDUTINĖS DEGALŲ SĄNAUDOS (Lineartronic): 6,6 l/100 km**, (6MT): 6,9 l/100 km**
VIDUTINĖ CO2 EMISIJA (Lineartronic): 153 g/km**, (6MT): 160 g/km**

SUBARU 2,0 litrų BOXER variklis efektyviausiai panaudoja kiekvieną degalų lašą. Dvigubi viršutiniai paskirstymo velenai pagerina BOXER variklio veikimą, todėl net važiuojant nedideliu greičiu variklis nepraranda švelnumo ir galios. Variklis jautriai reaguoja į akceleratoriaus judesius ir labai efektyviai veikia - būtent tokių savybių ir tikimasi iš SUBARU. Variklį valdo kintamojo įleidimo laiko sistema, vadinamoji aktyviojo vožtuvų valdymo sistema (AVCS). Ji leidžia variklio degalų įleidimo vožtuvui prisitaikyti prie automobilio greičio, todėl variklis išvysto didelį sukimo momentą esant mažam sūkių skaičiui, kurį padidinus galios efektas tampa dar ryškesnis.

SUBARU XV 1.6i/1.6i SPORT (5MT dviejų režimų / Lineartronic, AWD)

 

MATMENYS I x P x A: 4450 x 1780 x 1570 mm

VARIKLIS: horizontalusis opozicinis 4 cilindrų, DOHC, 16 vožtuvų, varomas benzinu
DARBINIS TŪRIS: 1600 cm3 DIDŽIAUSIA GALIA: 114 AG (84 kW) /5600 aps./min.
DIDŽIAUSIAS SUKIMO MOMENTAS: 150 Nm / 4000 aps./min.
VIDUTINĖS DEGALŲ SĄNAUDOS (Lineartronic): 6,3 l/100 km**, (5MT): 6,5 l/100 km**
VIDUTINĖ CO2 EMISIJA (Lineartronic): 146 g/km**, (5MT): 151 g/km**

Pagrindinį SUBARU inžinierių tikslą kuriant šį 1,6 litro BOXER variklį su dvigubais viršutiniais paskirstymo velenais galima įvardyti vienu žodžiu - efektyvumas. Dėl didelės stūmoklio eigos degalai sudega sklandžiai ir taupiai, o tai užtikrina optimalų variklio veikimą bet kokiu greičiu. Pridėjus bepakopę automatinę transmisiją „Lineartronic" ir automatinę STOP/START sistemą, šis variklis tapo ekologiškiausiu ir efektyviausiu BOXER varikliu.

 

* Standartinė tik modelių su 1.6 ir 2.0 litrų benzininiais varikliais įranga.
** Degalų sąnaudos ir CO2 emisijos: pagal reglamentus (EB) Nr. 715/2007 ir Nr. 566/2011 

Į viršų