Subaru XV

JAPONIŠKA TOBULYBĖ.

Įspūdingos išvaizdos XV su erdviu salonu taps dar patrauklesnis nuspaudus akceleratorių ir pajutus variklio galią. BOXER variklio ir visų varomųjų ratų sistemos derinys teikia nuostabų tobulybės bei visiškos kontrolės pojūtį. 

 SIMETRIJA SUTEIKIA PUSIAUSVYRĄ.

Simetriška visų varomųjų ratų sistema SUBARU simetrišką visų varomųjų ratų sistemą sukūrė 1972 metais, o šiandien tai viena pažangiausių pasaulyje visų varomųjų  ratų sistemų. Svarbiausia šios sistemos ypatybė - tiesioginis ir simetriškas variklio galios paskirstymas. Ši unikali sistema pasižymi puikia pusiausvyra ir žemesniu svorio centru, palyginti su kitų gamintojų sistemomis. Jei važiuojant ratas praranda sukibimą, variklio galia automatiškai paskirstoma priekinei ir užpakalinei ašiai, o vairuotojas gali būti tikras, kad sukibimas ir pusiausvyra visą laiką bus kiek įmanoma geriausi.

 

PUSIAUSVYRA

SUBARU BOXER variklis kartu su simetriška visų varomųjų ratų sistema užtikrina natūralią pusiausvyrą, nes svoris tolygiai paskirstomas vienoje plokštumoje tarp keturių ratų.

VALDYMAS

Horizontalusis opozicinis BOXER variklis lemia žemą automobilio svorio centrą, o kartu su nuolatine visų varomųjų ratų sistema įgalina vairuotoją tobulai suvaldyti automobilį bet kokiomis sąlygomis ir ant bet kokios kelio dangos.

SAUGUMAS

Jei prireikia staigiai reaguoti netikėtai pablogėjus važiavimo sąlygoms ar patekus į netikėtą situaciją, žemas BOXER variklio svorio centras ir patikimas sukibimas, kurį lemia nuolatinė visų varomųjų ratų sistema, suteikia papildomo laiko, kad išvengtumėte susidūrimo.

PUSIAUSVYRA, TEIKIANTI KONTROLĘ.

SUBARU BOXER variklis SUBARU BOXER varikliai yra lengvi ir kompaktiški, o jų horizontaliai išdėstyti cilindrai gerokai sklandžiau bei efektyviau tiekia galią nei varikliai su vienoje eilėje arba V forma išdėstytais cilindrais. Stūmokliai nuolat juda toje pačioje horizontalioje plokštumoje, taip mažindami vibracijas ir teikdami išskirtinę pusiausvyrą. Be to, horizontali  variklio cilindrų konstrukcija lemia žemesnį automobilio svorio centrą, todėl jo valdymo savybės yra dar geresnės. BOXER variklis suteikia sportiškumo, o pagal vairavimo malonumą SUBARU XV modeliui gali prilygti vos keli konkurentų siūlomi modeliai.

 

MAŽIAU VIBRACIJŲ
SUBARU BOXER cilindrai išdėstyti horizontaliai, todėl veikdamas variklis žymiai mažiau vibruoja. Įprastų variklių, kurių cilindrai išdėstyti vienoje eilėje arba V forma, stūmokliai „varžosi" vieni su kitais, o SUBARU variklių stūmokliai vieni kitus kompensuoja. Dar vienas pranašumas - greita reakcija į akceleratoriaus spustelėjimą visame greičio intervale.

GERESNIS SUKIBIMAS
Sukimo momento paskirstymo visiems keturiems ratams pranašumai yra tiesiog akivaizdūs. SUBARU simetriška visų varomųjų ratų sistema perduoda variklio galią visiems keturiems ratams ir tuo pat metu prisitaiko prie kelio paviršiaus bei eismo sąlygų, taip lemdama geresnį automobilio valdymą ir suteikdama jums išskirtinę kontrolę.

GERESNĖ PUSIAUSVYRA
Darant posūkį išcentrinė jėga stumia automobilį tolyn nuo posūkio kreivės centro. Poveikis automobiliui priklauso nuo to, kurią jo dalį ši jėga labiausiai veikia. Jei ji labiausiai veikia viršutinę automobilio dalį, tokio automobilio judėjimą į šonus suvaldyti sunku, o jei apatinę, kaip SUBARU XV, važiuoklės bei kėbulo judėjimas bus minimalus ir automobilis bus
stabilesnis.

„STOP / START" SISTEMA
SUBARU XV yra įdiegta naujausia „stop / start" sistema*, todėl variklis automatiškai išsijungia automobiliui stovint ir lygiai taip pat greitai įsijungia, kai atleidžiate stabdį ir nuspaudžiate akceleratorių, kad pradėtumėte važiuoti. Ši sistema užtikrina optimalias degalų sąnaudas, t. y. degalai nenaudojami stovint vietoje, o pradėjus važiuoti jų sunaudojama tiek, kiek reikia variklio galiai pažadinti.

 
  
Į viršų