Subaru XV

TECHNOLOGIJA, KURI TEIKIA VAŽIAVIMO MALONUMĄ.
Dėl žemo svorio centro ir nedidelio svorio SUBARU transmisija idealiai dera prie BOXER variklio. Transmisija - labai svarbi sudedamoji sistemos, užtikrinančios didžiausią trauką, puikų manevringumą ir sportiško važiavimo pojūčius, dalis. Visos SUBARU XV montuojamos automatinės ir mechaninės transmisijos sukurtos naudojant sportinių automobilių technologijas. Pavyzdžiui, standartinė „2.0i SPORT" modelio transmisijos dalis - ant vairaračio įrengtos rankinio pavarų perjungimo mentelės.
 
5 LAIPSNIŲ ARBA 6 LAIPSNIŲ MECHANINĖ TRANSMISIJA ir VISŲ VAROMŲJŲ RATŲ SISTEMA SU CENTRINIU DIFERENCIALU
Tam, kad SUBARU XV jums visiškai paklustų, galite rinktis 5 arba 6 laipsnių mechaninę transmisiją kartu su SUBARU nuolatine simetriška visų varomųjų ratų sistema. Šis derinys užtikrina tobulus automobilio sistemų veikimo pojūčius, taip pat lemia puikų sukibimą, leidžiantį visada keliauti saugiai. Aktyvus vairavimas dar labiau įkvepia, nes variklio galia automatiškai paskirstoma priekiniams ir užpakaliniams ratams. Automobiliuose su 1,6 litro varikliu taip pat galite naudotis pažeminančia pavara, kad važiuojant bekele ir traukiant sunkias priekabas trauka būtų optimali.
 
„LINEARTRONIC" ir AKTYVIOJO SUKIMO MOMENTO PASKIRSTYMO VISŲ RATŲ PAVARA 
SUBARU XV su 1.6i arba 2.0i varikliu ir visiškai nauja automatine transmisija užtikrina žaibišką ir sklandžią reakciją į akceleratoriaus spustelėjimą. Iki šiol masinės gamybos automobiliuose su visų varomųjų ratų sistema nebuvo montuojama išilginė bepakopė transmisija, kurioje naudojama grandininė, o ne diržinė pavara. Šioje transmisijoje taip pat yra aktyviojo sukimo momento paskirstymo visų ratų pavara, kuri atsižvelgia į važiavimo sąlygas ir automatiškai paskirsto galią priekiniams ir užpakaliniams ratams. LINEARTRONIC taip pat turi rankinio 6 pavarų perjungimo režimą, o pavaros perjungiamos ant vairaračio esančiomis perjungimo mentelėmis*.
* Standartinė 2.0i SPORT modelio įranga.
 
SUBARU DINAMINĖS VAŽIUOKLĖS KONTROLĖS KONCEPCIJA
SUBARU dinaminės važiuoklės kontrolės koncepcija (SUBARU DC 3) yra dar vienas mūsų technologinių žinių ir pasišventimo tobulybei įrodymas. Ši pažangi sistema suprojektuota taip, kad važiuoklė iš karto prisitaikytų prie esamų kelio sąlygų. Kartu su simetriška keturių ratų pavaros sistema tai užtikrina tobulą valdymą ir optimalią galią kiekvienoje situacijoje.
 
PRIEKINĖ PAKABA
Tvirtoje XV priekinėje pakaboje įrengtas sustiprintas skersinis stabilizatorius, todėl kelio vingiai įveikiami optimaliai ir komfortiškai.
 
UŽPAKALINĖ PAKABA
Ištobulinta užpakalinė pakaba sužadins jūsų aistrą vairuoti. Didelės eigos pakabos savybės neturi precedentų, o komfortas važiuojant - tiesiog puikus. Su 22 cm prošvaisa XV modelis pasirengęs visokiems keliams: tiek geriems, tiek prastiems. Naujo tipo dviguba skersinė užpakalinės pakabos svirtis užtikrina optimalų padangų sąlytį su keliu.

 

 

Į viršų