Legacy

SIMETRIJA SUTEIKIA PUSIAUSVYRĄ

Symmetrical AWD
SUBARU simetriškąją visų varomųjų ratų sistemą sukūrė 1972 metais, o šiandien tai viena pažangiausių pasaulyje visų varomųjų ratų sistemų. Svarbiausia šios sistemos ypatybė - tiesioginis ir simetriškas variklio galios paskirstymas. Ši unikali sistema pasižymi puikia pusiausvyra ir žemesniu svorio centru, palyginti su kitų gamintojų sistemomis. Jei važiuojant rato sukibimas sumažėja, variklio galia automatiškai paskirstoma priekinei ir galinei ašiai, o vairuotojas gali būti tikras, kad sukibimas ir pusiausvyra visą laiką bus kiek įmanoma geriausi.

PUSIAUSVYRA
SUBARU BOXER variklis kartu su simetriškąja visų varomųjų ratų sistema užtikrina natūralią pusiausvyrą, nes svoris tolygiai paskirstomas vienoje plokštumoje tarp keturių ratų.

VALDYMAS
Horizontalusis opozicinis BOXER variklis lemia žemą automobilio svorio centrą, o kartu su nuolatine visų varomųjų ratų sistema įgalina vairuotoją tobulai valdyti automobilį bet kokiomis sąlygomis ir ant bet kokios kelio dangos.

PATIKIMUMAS
Jei prireikia staigiai reaguoti netikėtai pablogėjus važiavimo sąlygoms ar patekus į netikėtą situaciją, žemas BOXER variklio svorio centras ir patikimas sukibimas, kurį lemia nuolatinė visų varomųjų ratų sistema, suteikia papildomo laiko, kad išvengtumėte susidūrimo.

 

 

PUSIAUSVYRA, UŽTIKRINANTI KONTROLĘ

SUBARU BOXER variklis

SUBARU BOXER varikliai yra lengvi ir kompaktiški, o jų horizontaliai išdėstyti cilindrai gerokai sklandžiau bei efektyviau perduoda galią nei varikliai su vienoje eilėje arba V forma išdėstytais cilindrais. Stūmokliai nuolat juda toje pačioje horizontalioje plokštumoje, taip mažindami vibracijas ir teikdami išskirtinę pusiausvyrą. Be to, horizontali variklio cilindrų konstrukcija lemia žemesnį automobilio svorio centrą, todėl jo valdymo savybės yra dar geresnės. BOXER variklis suteikia LEGACY sportišką dvasią, o pagal malonumą vairuojant LEGACY gali prilygti vos keli konkurentų siūlomi modeliai.

GERESNIS SUKIBIMAS
Sukimo momento paskirstymo visiems keturiems ratams pranašumai yra tiesiog akivaizdūs. SUBARU simetriškoji visų varomųjų ratų sistema perduoda variklio galią visiems keturiems ratams ir tuo pat metu prisitaiko prie kelio paviršiaus bei eismo sąlygų, taip lemdama geresnį automobilio valdymą ir suteikdama jums išskirtinę kontrolę.

MAŽESNĖ VIBRACIJA
Dėl horizontaliai išdėstytų cilindrų SUBARU BOXER variklio vibracija yra gerokai mažesnė. Įprastų variklių, kurių cilindrai išdėstyti vienoje eilėje arba V forma, stūmokliai „varžosi" vieni su kitais, o SUBARU variklių stūmokliai vieni kitus kompensuoja. Dar vienas pranašumas - stulbinanti reakcija į akceleratoriaus paspaudimą visame sūkių diapazone.

GERESNIS SUKIBIMAS
Sukimo momento paskirstymo visiems keturiems ratams pranašumai yra tiesiog akivaizdūs. SUBARU simetriškoji visų varomųjų ratų sistema perduoda variklio galią visiems keturiems ratams ir tuo pat metu prisitaiko prie kelio paviršiaus bei eismo sąlygų, taip lemdama geresnį automobilio valdymą ir suteikdama jums išskirtinę kontrolę. 

Į viršų