Subaru servisas

Techninė pagalba

Grįžti atgal

Nuo 2006 m. sausio 1 d. Lietuvoje oficialaus SUBARU pardavėjo parduotiems ir Lietuvoje registruotiems visiškai naujiems SUBARU automobiliams (pirmosios registracijos data 2006 m. sausio 1 d. arba vėlesnė) 36 mėnesių laikotarpį, skaičiuojant nuo pirmosios registracijos dienos, nurodytos registracijos dokumente, Lietuvoje ar kitoje šalyje, priklausančioje Teritorijai, arba vykstant iš vienos tokios šalies į kitą tokią šalį, bus teikiama SUBARU pagalba.

Ši pagalba bus teikiama automobiliu važiavusiems asmenims, jei dėl nelaimingo atsitikimo ar gedimo kelionės tęsti automobiliu nebegalima. Žemiau pateikiama teritorija, kurioje teikiama SUBARU pagalba.

Andora

Suomija

Liuksemburgas

Rumunija

Austrija

Prancūzija

Latvija

Slovakijos Respublika

Belgija

Vokietija

Lietuva

Ispanija

Bulgarija

Gibraltaras

Malta

Švedija

Šri Lanka

Graikija

Norvegija

Šveicarija

Kipras

Vengrija

Peterburgo sritis

Nyderlandai

Čekijos Respublika   

Islandija

Lenkija

Jungtinė Karalystė

Danija

Airija

Portugalija

Vatikanas

Estija

Italija

San Marino Respublika

Buvusi Jugoslavija

Subaru techninės pagalbos teikimo sąlygos

1. Subaru automobilio remontas vietoje („Pagalba“). Naudotojui  prašant,  Subaru  pagalbos  tarnyba,  priklausomai  nuo  vietinių  galimybių ir galiojančių nuostatų, į gedimo vietą kuo skubiau išsiųs specialų automobilį ir stengsis transporto priemonę suremontuoti vietoje.
2. Subaru automobilio vilkimas. Jei  minėto  specialaus  automobilio  meistrai  negalės  suremontuoti  transpoto  priemonės,  Subaru pagalbos tarnyba suorganizuos transporto priemonės transportavimą iš gedimo vietos iki artimiausio Subaru įgalioto atstovo. Subaru pagalbos tarnyba suorganizuos kuo skubesnį transporto priemonės transportavimą. Tačiau Subaru pagalbos tarnyba nėra atsakinga už bet kokį šios  paslaugos suteikimo vėlavimą, įvykusį ne dėl jos kaltės. Subaru pagalbos tarnyba nėra atsakinga už bagažo, asmeninių ar kitokių daiktų, paliktų transporto priemonėje gabenimo metu, vagystę ar už jų apgadinimą, ar už priedų vagystę ar pagadinimą. Subaru pagalbos tarnyba suorganizuos Naudotojo nuvežimą į automobilio remonto vietą.
3. Jei transporto priemonės nėra galimybės suremontuoti tą pačią dieną, Subaru pagalbos tarnyba Naudotojo pasirinkimu suteiks vieną iš šių paslaugų:
3.1 Laikiną transporto priemonės pateikimą. Subaru pagalbos tarnyba parūpins Naudotojui nuomojamą panašios kategorijos automobilį laikotaarpiui, nevišijančiam automobilio remonto laiko, priklausomai nuo vietinių galimybių, nuostatų, sąlygų bei nuomos įmonių keliamų reikalavimų vairuotojo amžiui ir vairuotojo pažymėjimui. Išlaidas degalams ir bendras išlaidas padengia paslaugos gavėjas. Didžiausia Subaru pagalbos tarnybos padengiama suma yra 336 Eurų visiems transporto priemonių modeliams ne daugiau nei už tris dienas (įskaitant vietinius mokesčius ir draudimą).
3.2 Apgyvendinimą viešbutyje. Jei gedimas įvyksta toliau nei 100 km nuo oficialios Pagrindinio naudotojo gyvenamosios vietos ir jei transporto priemonės nėra galimybės suremontuoti tą pačią dieną, Subaru pagalbos tarnyba suorganizuos apgyvendinimą viešbutyje laikotarpiui, neviršijančiam remonto trukmės, bet ne ilgiau nei 3 naktims, įskaitant pusryčius, ne daugiau 112 Eurų už naktį žmogui. Didžiausia Subaru pagalbos tarnybos padengiama suma yra 336 Eurų. Visos kitos išlaidos už naudojimąsi kambariu nėra įskaitomos. Subaru pagalbos tarnyba taip pat suorganizuos Naudotojo nuvežimą į viešbutį.
3.3 Grįžimą į gyvenamąją vietą arba kelionės tęsimą. Jei  nėra  galimybės  transporto  priemonę  suremontuoti  tą  pačią dieną,  Subaru  pagalbos tarnyba suorganizuos naudotojo nuvežimą į kelionės tikslo vietą Teritorijoje arba į gyvenamąją vietą, jei ji yra transporto priemonės registravimo šalyje. Bus skiriamas dėmesys,k ad kelionė būtų patogi (pirmos klasės traukinio bilietas, jei kelionė tęstųsi mažiau nei 8 valandas, arba turistinės klasės lėktuvo bilietas, jei kelionė traukiniu viršytų 8 valandas).
3.4 Suremontuos transporto priemonės pasiėmimą. Išskyrus tuos atvejus, kai Naudotojas pageidavo grįžti į gyvenamąją vietą arba tęsti kelionę, arba jei transporto priemonė buvo remontuojama pas įgaliotąjį Subaru atstovą toliau nei 50 km nuo oficialios Pagrindinio naudotojo gyvenamosios vietos, Subaru techninės pagalbos tarnyba suorganizuos Pagrindinio naudotojo arba jo paskirto asmens nugabenimą iš oficialios pagrindinio naudotojo gyvenamosios vietos iki transporto priemonės remonto vietos. Subaru pagalbos tarnyba padengs vieno asmens kelionės išlaidas (už pirmos klasės traukinio bilietą, jei kelionė tęstųsi mažiau nei 8 valandas, arba už turistinės klasės lėktuvo bilietą, jei kelionė traukiniu viršytų 8 valandas). Už  paslaugas,  suteiktas  be  išankstinio  Subaru  pagalbos  tarnybos  sutikimo,  nebus kompensuojama

SUBARU techninės pagalbos telefonai:
Subaru techninė pagalba Lietuvoje: (8-800) 05 404
Subaru techninė pagalba užsienyje: +370 (5) 21 01 682

Turite klausimų? Klauskite.

Tadas Mikučiauskas
SUBARU serviso vadybininkas

Kontaktinis tel: (8 - 612) 34 567
Faksas: (8 - 41) 11 22 33
El. paštas: info@subarusiauliai.lt

JMA Šiauliai - oficialus Subaru atstovas
Subaru atstovybės adresas: Išradėjų g. 16, Šiauliai

SUBARU autosalono darbo laikas:
Pirmadieniais - Penktadieniais: 8.00 - 17.00 val.
Šeštadieniais - Sekmadieniais: nedirbame

Grįžti atgal