Naujienos

SUBARU Boxer varikliui sukanka jubiliejinis 50 metų

Grįžti atgal

„Subaru Boxer“ variklis pasirodė kartu su „Subaru 1000“ automobiliu, kuris buvo pristatytas 1966 m. gegužės 14 d. Nuo to laiko „Subaru“ pagamino daugiau nei 16 mln. „Boxer“ variklių. Šiandien visi Subaru gaminami automobiliai komplektuojami su legendiniu varikliu.

Horizontaliai išdėstyti cilindrai - vizitinė Subaru kortelė

„Boxer“ variklių pagrindinis principas – horizontaliai išdėstyti cilindrai. Tokia cilindrų konfigūracija turi daug privalumų. Stūmokliai simetriškai išdėstyti vienas priešais kitą, todėl iki minimumo sumažinama variklio vibracija. Plokščia variklio konstrukcija ir žema jo padėtis lemia žemesnį automobilio svorio centrą, o tai užtikrina didesnį stabilumą ir geresnį valdymą.

„Boxer“ variklis taip pat yra svarbus Subaru simetriškosios pavaros sistemos komponentas: ši įranga išdėstyta centre ir sujungta su pavarų dėže. Simetrija ir vienodo ilgio varantieji velenai padeda išvengti vadinamojo perteklinio arba nepakankamo pasukamumo, kuris pasitaiko vairuojant automobilius su įdiegtais kitais sprendimais.

„Boxer“ variklis ir simetriškoji visų varomųjų ratų sistema yra pagrindinės Subaru ypatybės, nusakančios tikrą „Subaru“ automobilio charakterį. Visą laiką ši technologija buvo nuolat tobulinama ir jau daugiau nei penkis dešimtmečius yra palankiai vertinama milijonų Subaru vairuotojų“, – teigė „SUBARU Nordic AB“ Baltijos regiono direktorius Ringo Rahumeelis.

„Subaru Boxer“ variklis pasirodė kartu su „Subaru 1000“ automobiliu, kuris buvo pristatytas 1966 m. gegužės 14 d. Nuo to laiko „Subaru“ pagamino daugiau nei 16 mln. „Boxer“ variklių. Šiandien visi „Subaru“ gaminami automobiliai komplektuojami su legendiniu varikliu.

„Boxer“ variklių pagrindinis principas – horizontaliai išdėstyti cilindrai. Tokia cilindrų konfigūracija turi daug privalumų. Stūmokliai simetriškai išdėstyti vienas priešais kitą, todėl iki minimumo sumažinama variklio vibracija. Plokščia variklio konstrukcija ir žema jo padėtis lemia žemesnį automobilio svorio centrą, o tai užtikrina didesnį stabilumą ir geresnį valdymą.

„Boxer“ variklis taip pat yra svarbus „Subaru“ simetriškosios pavaros sistemos komponentas: ši įranga išdėstyta centre ir sujungta su pavarų dėže. Simetrija ir vienodo ilgio varantieji velenai padeda išvengti vadinamojo perteklinio arba nepakankamo pasukamumo, kuris pasitaiko vairuojant automobilius su įdiegtais kitais sprendimais.
„„Boxer“ variklis ir simetriškoji visų varomųjų ratų sistema yra pagrindinės „Subaru“ ypatybės, nusakančios tikrą „Subaru“ automobilio charakterį. Visą laiką ši technologija buvo nuolat tobulinama ir jau daugiau nei penkis dešimtmečius yra palankiai vertinama milijonų „Subaru“ vairuotojų“, – teigė „SUBARU Nordic AB“ Baltijos regiono direktorius Ringo Rahumeelis.

Grįžti atgal