Technologijos

Boxer variklis

Grįžti atgal

Retą automobilį vairuojant apima toks pasitikėjimas kaip vairuojant OUTBACK - tai neturėtų stebinti, nes jis įkūnija unikalias mūsų idėjas. Horizontalios opozicinės konfigūracijos SUBARU BOXER variklio stūmokliai išdėstyti 180 laipsnių kampu, tad variklis yra žemesnis ir plokštesnis nei kitų tipų varikliai. Todėl šio variklio ir apskritai automobilio svorio centras yra arčiau kelio, o pusiausvyra – geresnė. Be to, priešingomis kryptimis judantys stūmokliai mažina vibraciją.

Horizontaliai opozicinei SUBARU BOXER variklio konfigūracijai būdinga tai, kad stūmokliai yra išsidėstę 180 kampu. Todėl variklio yra žemesnis ir plokštesnis, palyginti su kito tipo galios agregatais. Tai lemia variklio ir viso automobilio žemesnį svorio centrą ir geresnę pusiausvyrą. Priešpriešais judantys stūmokliai natūraliai neutralizuoja vienas kitą, sumažindami vibraciją.

Naujos kartos SUBARU BOXER varikliai atitinka rytdienos poreikius ir tuo pat metu teikia visus laiko išbandytus pranašumus – nuo tolygios galios iki geriau subalansuoto valdymo. Revoliucinės konstrukcijos variklio stūmokliams veikiant didele eiga, vidaus degimas vyksta itin efektyviai. Oras, degalai ir temperatūra tiksliai dozuojami, taip sumažinant degalų sąnaudas ir išmetamųjų teršalų kiekį. O kai reikia staigiai pagreitėti ar aplenkti kliūtį, variklis akimirksniu reaguoja į kiekvieną akseleratoriaus spustelėjimą.

2.0 DOHC SUBARU BOXER dyzelinis variklis

Efektyviau degalus naudojantis 2.0 l DOHC Turbo SUBARU Boxer Diesel variklis – puikus variantas norint galingo, bet ekonomiško lengvojo automobilio. Įspūdingas 350 Nm sukimo momentas pasiekiamas esant vos 1600 aps./min, t. y. kai jo labiausiai reikia nusprendus aplenkti kitą automobilį ar užvažiuoti stačia įkalne. Be to, šis variklis dabar atitinka „Euro 6b“ standartą, tyliau veikia, mažiau vibruoja, todėl automobiliu tiesiog maloniau važiuoti. Keraminės kaitinimo žvakės padės greičiau užvesti variklį esant šalčiui.

Techniniai variklio duomenys
Didžiausia galia:
110 kW (150 Ag) / 3600 aps./min.
Sukimo momentas:
350 Nm / 1600–2800 aps./min.
Vid. degalų sąnaudos*:
6,1 l/100 km
Vidutinė CO2 emisija*:
159 g/km

2.5 DOHC SUBARU BOXER benzininis variklis

Mes patobulinome sklandžiai veikiantį ir galingą OUTBACK 2,5 l DOHC variklį taip, kad jo degalų naudojimo efektyvumas dar geriau atitiktų galią. Be to, padidinome sukimo momentą esant vidutiniam ir žemam sūkiui skaičiui, kad prireikus galėtumėte dar veržliau pajudėti iš vietos. Automobilis su šiuo varikliu sparčiau reaguoja miesto gatvėse ir smagiau įsibėgėja greitkeliuose, nes variklis išvysto net 235 Nm sukimo momentą esant mažiau kaip 4000 aps./min. Kartu su „Lineartronic“ šis variklis efektyviau naudoja degalus ir išmeta mažiau kenksmingų medžiagų – tai naudinga ir jūsų piniginei, ir aplinkai.

Techniniai variklio duomenys
Didžiausia galia:
129 kW (175 AG) / 5800 aps./min.
Sukimo momentas:
235 Nm / 4000 aps./min.
Vid. degalų sąnaudos*:
7.0 l/100 km
Vidutinė CO2 emisija*:
161 g/km

Išlaikykite pusiausvyrą

Horizontalios opozicinės konfigūracijos SUBARU BOXER variklio stūmokliai išdėstyti 180 laipsnių kampu, tad variklis yra žemesnis ir plokštesnis nei kitų tipų varikliai. Todėl šio variklio ir apskritai automobilio svorio centras yra arčiau kelio, o pusiausvyra – geresnė. Be to, priešingomis kryptimis judantys stūmokliai mažina vibraciją. Šiais metais pagaminti naujos kartos varikliai yra galingesni ir žymiai taupesni, išmeta mažiau teršalų ir kartu teikia visus legendinius jau pagamintų 11 milijonų SUBARU BOXER variklių pranašumus.

Didesnis stabilumas

Kadangi variklis plokštesnis, o jo padėtis yra žemesnė važiuoklės atžvilgiu, Subaru automobiliai yra stabilesni ir atsparesni šoniniam judėjimui nei kitų konstrukcijų automobiliai.

Tolygi galia

Visame sūkių diapazone variklis išvysto tolygią tiesioginę variklio galią. Vienoje plokštumoje išdėstyti stūmokliai veikia vienas prieš kitą, taip sumažindami vibraciją ir užtikrindami komfortišką bei jaudinančią kelionę.

Ilgaamžiškumas

Plokščiai variklio konstrukcijai būdingas tvirtumas ir pusiausvyra, lemianti mažesnę vibraciją nei V tipo ar vienaeiliuose varikliuose, todėl šis variklis yra patvaresnis ir patikimesnis.

 

DIDESNIS STABILUMAS

Kadangi variklis yra plokštesnis, o jo padėtis yra žemesnė važiuoklės atžvilgiu, automobilis yra stabilesnis ir atsparesnis šoniniams judėjimui nei kitų konstrukcijų automobiliai.

TOLYGI GALIA

Visame sūkių diapazone variklis išvysto tolygią tiesioginę variklio galią. Vienoje plokštumoje išdėstyti stūmokliai veikia vienas prieš kitą, taip sumažindami vibraciją ir užtikrindami komfortišką bei jaudinančią kelionę.

ILGAAMŽIŠKUMAS

Plokščiai variklio konstrukcijai būdingas tvirtumas ir pusiausvyra, lemianti mažesnę vibraciją nei V tipo ar vienaeiliuose varikliuose, todėl šis variklis yra patvaresnis ir patikimesnis.

Grįžti atgal