Technologijos

Lineartronic CVT transmisija

Grįžti atgal

Maksimaliai išnaudojanti BOXER variklio ir simetriškosios visų varomųjų ratų sistemos galimybes, bepakopė „Lineartronic“ transmisija išlaiko idealų variklio galios diapazoną, todėl naujojo Subaru automobilių degalų sąnaudos yra ženkliai mažos, palyginus tos pačios klasės automobilius – 6,1 l/100 km (dyzeliniu varikliu varomo modelio su „Lineartronic“).

Nauji perjungimo valdikliai užtikrina lengvą, sklandų bei tikslų su Subaru 2.0D ir 2.5i varikliais važiavimą. Be to, „Lineartronic“ transmisija be vargo suvaldo didesnį 2.0D variklio sukimo momentą, mechaniniams komponentams keliant mažiau triukšmo, todėl automobilis važiuoja sklandžiau ir tyliau. Perjungimo valdikliuose įdiegta nauja nuolatinio valdymo sistema prisiderina prie automobilio greičio ir variklio sūkių pokyčių, o vairuotojas gali pajusti perjungimo momentus automobiliui greitėjant – taip tarp vairuotojo ir automobilio atsiranda glaudus bei komfortiškas ryšys.

Skiriamieji požymiai: naujai „Lineatronic“ transmisijai būdingas sklandus veikimas nejuntant pavarų jungimo momento.
Privalumai: puikiai dera su varikliu, pasižyminčio didele galia ir sukimo momentu plačiame sūkių diapazone.

Nauja bekopė automatinė transmisija

Naujoji transmisija yra ideali sklandžiai veikiančio variklio ir nepriekaištingą valdymą užtikrinančios simetriškosios visų varomųjų ratų sistemos jungtis. Tokiu būdu užtikrinamos geresnės eksploatacinės savybės, didesnis efektyvumas, greitesnė reakcija į droselinės sklendės padėtį, o dėl kompaktiškesnės konstrukcijos keleiviai gali mėgautis platesne erdve kojoms ištiesti. LINEATRONIC padeda išlaikyti varikliui labiausiai tinkančius sūkius, važiuojant bet kokiu greičiu, ir tuo pačiu leidžia išlaikyti didesnę galią ir taupyti degalus.

Grįžti atgal