Technologijos

SI-Drive sistema

Grįžti atgal

Remdamasi vairuotojo važiavimo stiliumi, SUBARU „Intelligent Drive“ [SI-DRIVE] sistema gali priderinti akceleratoriaus ir pavaros perjungimo atsaką, kad vairuotojui panorėjus galėtume iš karto galingai ir veržliai šauti pirmyn bet kokiomis aplinkybėmis.

Naudodamiesi SI-DRIVE sistema galite akimirksniu pasirinkti važiavimo režimą pagal savo vairavimo stilių. Pasirinktas režimas nurodomas daugiafunkciame ekrane. SI-DRIVE įgalina pasinaudoti visais simetriškosios visų varomųjų ratų sistemos ir BOXER variklio privalumais. Modeliuose su mechanine transmisija rekomenduojama, kada reikia perjungti pavarą, kad degalų sąnaudos būtų kuo mažesnės. Jūs galite pasirinkti degalų sąnaudų taupymo režimą INTELLIGENT, įprastą SPORT režimą arba aktyviam važiavimui skirtą SPORT SHARP režimą.
 

[S] SPORT režimas

Ypač spartaus reagavimo režimas tinka visomis sąlygomis, kai automobiliu reikia staigiai įsibėgėti. Automobilio reagavimas į akseleratoriaus paspaudimą būna itin greitas, pavarų perjungimas vyksta esant aukštesnėms apsūkoms. SPORT režimas leidžia mėgautis dideliu greičiu greitkeliuose arba vingiuotuose keliuose.

[I] INTELLIGENT režimas

Idealiai tinka važinėjant miesto gatvėmis, važiuojant ilgus atstumus arba norint sutaupyti degalus. INTELLIGENT režimas padeda saugiai valdyti automobilį lyjant arba važiuojant apsnigtais keliais. Jei atsižvelgiant į eismo sąlygas reikia dažnai lenkti ir greitai įsibėgėti, geriausia rinktis SPORT režimą. Reakcija į akceleratoriaus pedalo paspaudimą nėra tokia sparti, tačiau variklio galia išlieka didelė. ECO matuoklis rodo tikslias degalų sąnaudas.

[S#] Sport Sharp*** režimas

SPORT SHARP – tai didžiausia įmanoma variklio galia ir žaibiška reakcija į akceleratoriaus pedalo paspaudimą nepriklausomai nuo apkrovos. Esant šiam režimui Subaru automobilis išnaudoja visą galią.

Dinaminė važiuoklės valdymo technologija

SUBARU dinaminė važiuoklės valdymo technologija (DC3) dar labiau pagerina automobilio savybes: automobilis yra dar stabilesnis, tyliau rieda ir greičiau reaguoja į vairuotojo komandas. Pažeidžiamiausiose kėbulo zonose pritaikyta daugiau itin tvirto plieno elementų, kad kėbulas būtų stabilesnis ir tuo pačiu lengvesnis. Nauja tvirta priekinės karkaso dalies konstrukcija lemia natūralesnį ir tikslesnį valdymą. Variklis ir pakaba labiau izoliuoti nuo salono, todėl automobilis sklandžiau ir tyliau rieda. Šie sprendimai pagerina visas savybes, leidžiančias pajusti tikrą vairavimo malonumą: užtikrintumo jausmą ir komfortą, sportiškumą ir saugumą, eleganciją ir efektyvumą. Tai tobulai suderinta visuma

Grįžti atgal